Psychologia motywowania

ciastko_szeroki.jpg

Szkolenie: Automotywacja i motywowanie do pracy

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest całym Zespołom – przełożonym i podwładnym. Jako psycholodzy wiemy, że pozytywna zmiana w każdej firmie możliwa jest dzięki budowaniu współpracy i zaufania opartego o transparentny dostęp do wiedzy i umiejętności – dlatego na szkolenie zapraszamy cały Zespół. Tym bardziej, że motywowanie do pracy ma miejsce głównie na poziomie relacji szef-podwładny. Stąd tak istotnym jest, żeby najbardziej zainteresowane strony wspólnie pochyliły się nad tym ważnym tematem.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu? 

  • Twój przełożony nauczy się skutecznie motywować Ciebie i pozostałych członków Zespołu. Ty poczujesz nową energię do działania, a Twój przełożony satysfakcję, że odnalazł klucz do Twojej efektywności.
  • Ponadto, dowiesz się, jak postępować z samym sobą, kiedy ogarnia Cię poczucie niemocy, zwątpienia i niechęci do działania – innymi słowy, poznasz siłę mądrej automotywacji.
  • Cały Zespół zrozumie, jakie psychologiczne mechanizmy rządzą procesami motywowania do pracy. Dzięki temu, wszystkim łatwiej będzie wykonywać codzienne obowiązki.
  • Wypracujecie zasady i reguły funkcjonowania w Zespole, które uwolnią Was od poczucia niesprawiedliwości, niedomówień czy żalu o utracone korzyści lub szanse w Zespole.
  • Liczymy, że konsekwentnie będziecie doceniać się za osiągnięte cele, a pozostałe nagrody (te systemowe i te nieformalne) staną się ukoronowaniem Waszej skuteczności i zaangażowania w pracę.
  • A na sam koniec, warto wspomnieć, że atmosfera w Zespole, po prostu, bardzo się poprawi. 

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenia prowadzą jedynie psycholodzy biznesu i innych specjalizacji.

Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?

Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie przeznaczone jest dla maksymalnie 15 osób. Jeżeli jednak Twój Zespół liczy więcej członków, uprzejmie prosimy o kontakt na adres: biuro@abakano.pl. Znajdziemy efektywne rozwiązanie.

Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?

Szkolenia poprzedzone są pełnowymiarową i indywidualną diagnozą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich uczestników szkolenia. Nie koncentrujemy się jedynie na opiniach przełożonego lub organizatora szkolenia. Weryfikujemy spostrzeżenia, oceny i uwagi każdego Pracownika. To sprawia, że szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom problemowym i wyzwaniom przed jakimi stoją członkowie Twojego Zespołu.

Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?

Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.

Ile kosztuje to szkolenie?

Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem, to chętnie przedstawimy Ci całą ofertę wraz z dokładną ceną oraz pełnym programem szkolenia. Wyślij zapytanie na adres: biuro@abakano.pl.

Poznaj opinie naszych Klientów o tym właśnie szkoleniu: 

To już trzecie szkolenie i krótko mówiąc, trzecie szkolenie na 5+ :-)

Maciej Wójcik
Prezes Zarządu
Simona Polska

- pełen profesjonalizm;
- gorąco polecam szkolenia tego typu;
- wspaniała atmosfera;
- mile spędzony czas.

Artur Hołyk
Simona Polska
Fortum Power and Heat Polska SA

Jak zwykle bardzo ciekawie i inspirująco. Chciałabym jak najdłużej utrzymać tę pozytywną energię. Z całą pewnością będę ćwiczyć, bo to wszystko jest bardzo ciekawe i wierzę, że będzie działać. Dziękuję.

Izabela Szelągowska
Specjalista ds. Handlowych
Simona Polska

Bardzo czekałam na to szkolenie, bo w ostatnim czasie moja motywacja raczej kulała, a teraz jest chęć i motorek do tego, żeby zacząć działać i żeby coś zmienić. Jest power jednym słowem :-)

Iwona Wójcik
Doradca Techniczno-handlowy
Simona Polska

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Pierwszy raz uczestniczyłam w tak profesjonalnym szkoleniu, które było na tak wysokim poziomie.

Agata Popielarz
Fortum Marketing and Sales Polska

Bardzo skrupulatnie i szczegółowo przekazana wiedza. Praktyczne wskazówki do stosowania w życiu zawodowym i prywatnym. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne prowadzącej.

Anna Filipiak
Fortum Marketing and Sales Polska

Profesjonalne szkolenie dopasowane do potrzeb uczestników; praca na przykładach dotyczących zespołu umożliwiła zrozumienie; dobrze przygotowany trener posiadający szeroką wiedzę.

Kinga Kaffka br/>Fortum Marketing and Sales Polska

Oliwio :-) Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, cieszę się, że w tak krótkim czasie, dowiedziałam się i nauczyłam rzeczy, które bardzo pomogą mi w codziennym życiu. Dziękuję!

Anna Andryszak
Fortum Marketing and Sales Polska

Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich szkoleń prowadzonych przez Oliwię. Bardzo przydają mi się w pracy, jak i życiu prywatnym. Motywacja przyda mi się w podejmowaniu nowych wyzwań

Monika Jargiło-Butkiewicz
Fortum Marketing and Sales Polska

Uważam, że szkolenie pomoże nam pracować jako zespół, że poprawi się atmosfera i będzie większa motywacja do pracy.

Joanna Byszuk
Fortum Marketing and Sales Polska

Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Prezentowane na szkoleniu treści były ciekawe i przydatne. Oliwia tworzy na szkoleniu wspaniałą atmosferę. Podczas szkolenia czułam się dobrze i swobodnie. Mam nadzieję wykorzystać pozyskaną wiedzę w przyszłości.

Martyna Żołnowska
Fortum Marketing and Sales Polska

Szkolenie uważam za bardzo przydatne. Pomogło mi rozwiązać problemy dzięki indywidualnej rozmowie z przełożoną i Oliwią. Super spędzone dwa dni! :-)

Lidia Kosmala
Fortum Marketing and Sales Polska

Jak zwykle przydatne i interesujące szkolenie prowadzone w bardzo przyjemny i przystępny sposób. Dziękuję!

Iryna Siuda
Fortum Marketing and Sales Polska

Szkolenie jak zwykle bardzo merytoryczne, a jego forma przekazu bardzo ciekawa i przystępna. Nie mogę się doczekać kolejnego szkolenia.

Sebastian Świrski
Lider Zespołu Customer Service
Simona Polska

Żywo poprowadzone, merytoryczne szkolenie.

Tomasz Tatarowski
Product Manager
Simona Polska

Szkolenie bardzo ciekawe, pouczające i pomagające automotywować się w życiu prywatnym i zawodowym.

Małgorzata Kulińska
Główna Księgowa
Simona Polska

Search