Skuteczna i pozytywna komunikacja w pracy

Image

Szkolenie: Skuteczna i pozytywna komunikacja w pracy

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest każdej osobie, która wie, że jej komunikacja w pracy mogłaby być lepsza. Co to znaczy „lepsza”? To mniej negatywnych, a zupełnie niepotrzebnych emocji, więcej asertywności i stawiania granic oraz otwartego wyrażania własnych potrzeb i oczekiwań. Tylko tyle i aż tyle może znacząco podnieść komfort naszego życia – poprawić relacje ze współpracownikami, przełożonym czy podwładnymi. Zamiast działać intuicyjnie, złościć się czy frustrować, chyba lepiej powiedzieć to, co dla nas ważne czy trudne korzystając ze sprawdzonych przez specjalistów sposobów. My też żałujemy, że tak istotnych dla każdego człowieka kompetencji nie uczy się w szkole. A póki co, zapraszamy na szkolenie.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu?

  • Nauczysz się stawiać granice ludziom, z którymi współpracujesz. Nie jest to łatwe, ale buduje wzajemny szacunek.
  • Ile razy chciałeś zwrócić komuś uwagę, a nie wiedziałeś jak? Lub zwróciłeś uwagę i efekt był odwrotny do zamierzonego? Nauczysz się, jak to mądrze i efektywnie robić.
  • Poznasz sposoby na radzenie sobie z krytyką – aluzyjną i tą uogólnioną. Nawet jeżeli teraz nie wiesz, jaka jest między nimi różnica, to zapewne nie raz w życiu byłeś odbiorcą bolesnych słów i zapewne nie wiedziałeś, jak się wówczas zachować.
  • Zrozumiesz, dlaczego tak nie lubimy być oceniani, a przede wszystkim nauczysz się wyrażać swoje stanowisko bez konieczności etykietowania swoich koleżanek i kolegów.
  • Dowiesz się, jak przełamać swój opór przed proszeniem i prosić tak, by osiągnąć porozumienie.
  • Nauczysz się odmawiania, ponieważ to jedna z najważniejszych kompetencji społecznych, która nieopanowana sprawia, że często robisz coś, czego nie chcesz.
  • Uzyskasz odpowiedź na pytanie: co robić, kiedy spór wisi w powietrzu i zaraz rozpocznie się nieprzyjemna wymiana zdań?
  • A jak już pokłóciliście się, to jak z tego wyjść obronną ręką i chronić relacje?
  • Na sam koniec dodamy, że pozyskasz niezwykle ciekawą wiedzę na temat psychologii komunikacji i budowania relacji z ludźmi. Nieważne jakie stanowisko zajmujesz i z kim współpracujesz – mechanizmy psychologiczne są nam wszystkim wspólne.

Kto poprowadzi szkolenie?

To szkolenie poprowadzi psycholog biznesu.  

Ile czasu trwa szkolenie?

Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych. 

Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?

Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom wszelkie pomoce dydaktyczne. Po szkoleniu każdy Uczestnik otrzyma również certyfikat potwierdzający nabycie określonych kompetencji.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie obędzie się na Stadionie Wrocław.

Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?

Szkolenie poprzedzone jest pełnowymiarową i indywidualną diagnozą Twoich potrzeb i oczekiwań. Psycholog/trener będzie wiedział, jak poprowadzić szkolenie, byś nauczył oraz dowiedział się jak najwięcej, a jednocześnie rozwiązał swoje problemy.

Czy uzyskam pomoc we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?

Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i w domu oraz wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennych relacjach. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem.

Ile kosztuje to szkolenie?

To szkolenie kosztuje 890 zł netto / za osobę.

Kiedy jest najbliższy termin szkolenia?

Najbliższy termin tego szkolenia to:

10-11.05.2018

Jeżeli jesteś zainteresowany właśnie tym szkoleniem, to chętnie przedstawimy Ci całą ofertę wraz pełnym programem szkolenia. Wyślij swoje zgłoszenie na adres: biuro@abakano.pl.

 

Search