ABAKANO - coaching i szkolenia dla biznesu

Abakano coaching i szkolenia dla biznesu
  • Oliwia Matejko

    Dyplomowany trener biznesu, coach International Coach Federation (ICF GLOBAL), andragog – specjalista w zakresie kształcenia i psychologii ludzi dorosłych. Psycholog biznesu.

    Wykłada COACHING na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

    Założycielka firmy szkoleniowej ABAKANO, która jako jedyna w Polsce oferuje program indywidualnych szkoleń – pracy jeden na jeden trenera z Klientem w oparciu o diagnozę w realnym środowisku pracy oraz z uwzględnieniem cech osobowościowych Klienta, wymagań jego branży i sytuacji na rynku.

  • W wieku 24 lat była już trenerem wewnętrznym i coachem w Santander Consumer Banku, gdzie poprowadziła ponad 400 godzin indywidualnych sesji coachingowych dla kadry zarządzającej (zobacz referencje).


    Ma za sobą ponad 1000 godzin szkoleniowych pracy trenera rozwijającego kompetencje grup szkoleniowych w obszarach:

    • Coaching w pracy menedżera
    • Coaching w obszarze zarządzania sprzedażą
    • Diagnoza i zarządzanie potencjałem pracowników
    • Skuteczne delegowanie
    • Spotkania zespołów – jak prowadzić, by osiągać cele i integrować ludzi
    • Wystąpienia publiczne i kreowanie własnego wizerunku
    • Zarządzanie czasem i efektywność osobista
    • Sprzedaż w relacji B2B
    • Sprzedaż w relacji B2C
  • Opracowała i wprowadziła system zarządzania pracownikami z wykorzystaniem metod, technik i narzędzi coachingowych w SANTANDER CONSUMER BANKU SA.

     

    Opinie menedżerów znajdują się w zakładce REFERENCJE.


    Specjalizuje się w pełnowymiarowym diagnozowaniu kompetencji pracowników sprzedaży w terenie, a więc w bezpośrednim Kontakcie z Klientem. Na tej bazie tworzy autorskie raporty kompetencyjne, w których Klient może zobaczyć, co stanowi jego siłę, a jakie zachowania uniemożliwiają mu realizację planów sprzedażowych na poziomie przynajmniej 100%.

    ICF