Psychologia stresu

happy_szerokie.jpg

Szkolenie: Bądź zdrowy i zadowolony w pracy

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest całym Zespołom – przełożonym i podwładnym. Jako psycholodzy wiemy, że pozytywna zmiana w każdej firmie możliwa jest dzięki budowaniu współpracy i zaufania opartego o transparentny dostęp do wiedzy i umiejętności – dlatego zapraszamy na szkolenie cały Zespół. Szczególnie, że poczucie dobrostanu psychicznego i fizycznego pracowników przekłada się bezpośrednio na efektywność ich pracy. Może warto więc spróbować zawalczyć o lepsze samopoczucie i lepsze wyniki?

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu? 

  • Dowiesz się, jaki jest Twój styl radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Dzięki temu będziesz mógł zmienić swoje schematy myślenia i działania, które szkodzą Twojemu zdrowiu i efektywności w pracy. (Diagnoza zostanie przeprowadzona testem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, a wynik będzie tylko do Twojej wiadomości.)
  • Nauczymy Cię, jak postępować, kiedy w pracy ogarniają Cię czarne myśli, denerwujesz się lub czujesz, że presja staje się nie do wytrzymania.
  • Warsztat z fizjoterapeutą pokaże Ci, co robić, by w pracy rozluźnić swoje ciało i nie doprowadzać do chronicznego napięcia oraz bólu.
  • Popracujesz nad własną samooceną, by Twój obraz siebie był dla Ciebie źródłem wsparcia, a nie przyczyną wyimaginowanych trudności.
  • Cały Zespół zyska wiedzę na temat psychologii zdrowia i stresu w pracy. Pokażemy Wam jak chronić własny dobrostan psychiczny w nawale codziennych obowiązków zawodowych.
  • Ponadto, Twój Zespół spędzi świetny i pełen relaksu czas. Przy okazji dowiadując się wielu fascynujących rzeczy o lęku, ambicjach, presji i innych ciekawych kwestiach z życia każdego pracownika.

Kto poprowadzi szkolenie?

To szkolenie poprowadzi psycholog oraz fizjoterapeuta.

Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?

Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie przeznaczone jest dla maksymalnie 15 osób. Jeżeli jednak Twój Zespół liczy więcej członków, uprzejmie prosimy o kontakt na adres: biuro@abakano.pl. Znajdziemy efektywne rozwiązanie.

Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?

Szkolenia poprzedzone są pełnowymiarową i indywidualną diagnozą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich uczestników szkolenia. Nie koncentrujemy się jedynie na opiniach przełożonego lub organizatora szkolenia. Weryfikujemy spostrzeżenia, oceny i uwagi każdego Pracownika. To sprawia, że szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom problemowym i wyzwaniom przed jakimi stoją członkowie Twojego Zespołu.

Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?

Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.

Ile kosztuje to szkolenie?

Jeżeli jesteś zainteresowany właśnie tym szkoleniem, to chętnie przedstawimy Ci całą ofertę wraz z dokładną ceną oraz pełnym programem szkolenia.Wyślij zapytanie na adres: biuro@abakano.pl.

Poznaj opinie naszych Klientów o tym właśnie szkoleniu: 

Świetnie merytorycznie przygotowane i przeprowadzone szkolenie. Polecam Trenera – Oliwię Matejko.

Marcin Bruszewski
Head of Legal Affairs – Poland
Fortum Power and Heat Polska SA

Szkolenie bardzo użyteczne, ogrom wiedzy psychologicznej przekazanej w sposób bardzo jasny i przystępny. Bardzo życiowe. Fantastyczne uczucie odkrycia siebie, swoich możliwości i schematów działania. Czuję się jak po wyjątkowej sesji psychoterapeutycznej, która odmieni moje życie.

Katarzyna Krzywak
Manager ds. Nieruchomości Prawnych
Fortum Power and Heat Polska SA

Profesjonalna wiedza, profesjonalne podejście prowadzącej, która z wyczuciem przeprowadziła nas przez wydać by się mogło oczywiste rzeczy, ale nie tak proste.

Małgorzata Bury
Księgowa Księgi Głównej
Fortum Power and Heat Polska SA

Gratuluję. Pełny profesjonalizm. Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na wiele rzeczy w sposób przystępny i motywujący.

Marek Dołęga
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomościami
Fortum Power and Heat Polska SA

Kolejne znakomite szkolenie prowadzone przez Oliwię Matejko. Życzyłbym sobie, aby wszystkie szkolenia były na takim poziomie wiedzy, przekazu, merytoryki oraz taktu, elokwencji i elegancji osoby prowadzącej. Dziękuję.

Damian Doniec
Specjalista ds. Nieruchomości
Fortum Power and Heat Polska SA

Szkolenie zaplanowane, przygotowane i przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny. Treść i wiedza zostały przekazane przez osoby prowadzące w sposób jasny i zrozumiały. Osoby prowadzące szkolenie miały bardzo szeroki zakres wiedzy, co dużo bardziej pomagało zrozumieć przekazywane informacje. Zdecydowanie zastosuję pozyskaną wiedzę w życiu codziennym.

Sylwia Kruk
Fortum Customer Services Polska

Szkolenie bardzo ciekawe, zarówno pod kątem merytorycznym, jak i praktycznym zastosowaniem zdobytej wiedzy. Chętnie brałam udział w całym szkoleniu i na pewno wykorzystam ćwiczenia przeprowadzone na warsztatach z fizjoterapeutą.

Marta Łagowska
Specjalista ds. weryfikacji umów
Fortum Customer Services Polska

Intersujące, przydatne i merytoryczne szkolenie – profesjonalny szkoleniowiec z ogromnym zasobem wiedzy z wielu dziedzin.

Magdalena Szymańska
Manager Działu Umów
Fortum Customer Services Polska

Szkolenie bardzo dobrze (rzetelnie) poprowadzone. Miła atmosfera.

Joanna Mielczarek
Specjalista ds. weryfikacji umów
Fortum Customer Services Polska

Szkolenie jak zwykle bardzo ciekawe i zaprezentowane w profesjonalny i przystępny sposób.

Sebastian Świrski
Lider Zespołu Customer Service
Simona Polska Sp. z o.o.

Bardzo bezcenne wskazówki i rady. Budowanie wiary w to, że ma się moc i zaplecze aby zmienić to, z czego nie jesteśmy zadowoleni. Osobiście – bardzo dziękuję :-)

Izabela Szelągowska
Specjalista ds. Handlowych
Simona Polska Sp. z o.o.

Bardzo dziękuję za uświadomienie mi, że to, co do tej pory wydawało się tak szalenie skomplikowane, trudne i stresujące, tak naprawdę jest proste i zależy tylko ode mnie. PS Zajęcia z fizjoterapeutą – rewelacja!

Iwona Wójcik
Doradca Techniczno-Handlowy
Simona Polska Sp. z o.o.

Bardzo interesujące i przydatne szkolenie. Ciekawe połączenie z częścią praktyczną, dotyczącą ćwiczeń pozwalających zniwelować stres i jego skutki.

Tomasz Tatarowski
Product Manager
Simona Polska Sp. z o.o.

Szkolenie bardzo dobrze poprowadzone, szczególnie pierwszy dzień szkolenia z fizjoterapeutą. Chętnie będę uczestniczyć w kolejnym etapie szkolenia.

Anna Kielich
Doradca Techniczno-Handlowy
Simona Polska Sp. z o.o.

Ciekawe szkolenie z wieloma praktycznymi radami do zastosowania od zaraz.

Maciej Wójcik
Prezes Zarządu
Simona Polska Sp. z o.o.

Search