Asertywność menedżera

Szkolenie: Asertywność menedżera

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim menedżerom, którzy pragną podnieść poziom swojej komunikacji z otoczeniem biznesowym – z klientami, z pracownikami, z przełożonymi czy menedżerami innych działów w organizacji.

Szkolenie bazuje na psychologii komunikacji i rozwija kluczowe kompetencje komunikacyjne, które są wizytówką każdego menedżera. Uczy stawiania granic, wyrażania oczekiwań, ale także kształtowania swojego wizerunku. Asertywność to całe spektrum niezbędnych umiejętności będących podstawą skutecznego zarządzania i budowania relacji z ludźmi – bo przecież biznes to ludzie.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu? 

  • Nauczysz się jasnego wyrażania swoich oczekiwań – proszenia o to, co dla Ciebie ważne i wydawania poleceń. Dzięki udziałowi w szkoleniu już nie zdarzą Ci się nieporozumienia z klientami, pracownikami czy przełożonymi dotyczące sprzecznych czy niespójnych wyobrażeń na temat ustaleń czy efektów współpracy.
  • Nauczysz się postępowania w sytuacji konfliktu interesów, który zazwyczaj prowadzi do konfrontacji. Umiejętność radzenia sobie właśnie w takich niecodziennych oraz trudnych sytuacjach stanie się czymś, co zostanie bardzo docenione przez Twoje otoczenie biznesowe.
  • Dowiesz się i przećwiczysz, jak odmawiać realizacji zadań czy oczekiwań, które do Ciebie spływają lub negocjować warunki ich realizacji, jeżeli klient lub Twój  przełożony naciska  na  postępowanie, na które nie chcesz wyrazić zgody. Pamiętaj, odmawianie wprost przy jednoczesnym szukaniu optymalnych rozwiązań  świadczy o Twoim profesjonalizmie. Przyjmowanie zadań, jakim nie możesz sprostać zazwyczaj kończy się rozczarowaniem obu stron.
  • Zyskasz umiejętność przekazywania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej kierowanej do podwładnych, przełożonych czy klientów. Każdy człowiek potrzebuje informacji zwrotnej, ale nikt nie lubi być oceniany, nawet pozytywne oceny są tylko etykietą. Prawdziwy kierunek rozwoju współpracy z danym człowiekiem definiuje informacja zwrotna.
  • Nauczysz się radzenia sobie z krytyką – tą słuszną i tą krzywdzącą.
  • Byłeś obiektem manipulacji lub próby manipulacji? I nie wiedziałeś, jak postąpić, by nie poddać się czyjemuś wpływowi? Na szkoleniu dowiesz się, co mówić i co robić w tego typu korporacyjnych „zagrywkach”.
  • A może byłeś świadkiem lub doświadczyłeś mobbingu/molestowania seksualnego i również zabrakło Ci umiejętności właściwego zareagowania? To stawianie granic innym ludziom, szczególnie tym, którzy decydują o Twojej karierze, jest odpowiedzią na tego typu nieakceptowalne zachowania. Na szkoleniu nauczysz się tego.
  • Asertywność menedżera to nie tylko jego komunikacja werbalna – nie tylko to, co mówisz. To także Twoje zachowanie, a więc postawa, mimika, Twój wygląd, Twoje reakcje na dobre i złe wieści. Menedżerowie są bezustannie obserwowani przez podwładnych i przełożonych. Na szkoleniu dowiesz się, jak kształtować swój wizerunek autorytetu – menedżera, za którym warto podążać.

Jeżeli zainteresowaliśmy Cię tym szkoleniem, to z przyjemnością wyślemy Ci pełen program szkolenia. Skontaktuj się z nami: biuro@abakano.pl.

W jakich formułach prowadzimy to szkolenie?

Szkolenie Asertywność menedżera dostępne jest jako:

  • szkolenie indywidualne (dowiedz się więcej na czym polega formuła szkolenia indywidualnego i kliknij TUTAJ);
  • szkolenie zamknięte dla pracowników tylko Twojej Firmy (aby uzyskać ofertę oraz więcej informacji, kliknij TUTAJ) ;
  • szkolenie otwarte dla każdego zainteresowanego menedżera (aby sprawdzić dostępne terminy tego szkolenia oraz jego cenę, kliknij kliknij TUTAJ).

Kto poprowadzi to szkolenie?

Szkolenie poprowadzi psycholog biznesu.

Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?

Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu zamkniętym lub otwartym?

Szkolenie przeznaczone jest dla maksymalnie 10 osób, ponieważ kładziemy szczególny nacisk na warsztatową formę szkolenia. Chcemy, abyś przećwiczył i nauczył się jak najwięcej.

Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?

Szkolenia poprzedzone są pełnowymiarową i indywidualną diagnozą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich uczestników szkolenia. Nie koncentrujemy się jedynie na opiniach przełożonego lub organizatora szkolenia. Weryfikujemy spostrzeżenia, oceny i uwagi każdego Uczestnika szkolenia. To sprawia, że szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom problemowym i wyzwaniom przed jakimi aktualnie stoisz.

Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?

Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.

 

Search