Skuteczna komunikacja w zespole

komunikacja w zespole

Szkolenie: Skuteczna i pozytywna komunikacja w zespole

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest całym zespołom – przełożonym i podwładnym. Jako psycholodzy wiemy, że pozytywna zmiana w każdej firmie możliwa jest dzięki budowaniu współpracy i zaufania opartego o transparentny dostęp do wiedzy i umiejętności.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu?

  • Cały Twój Zespół nauczy się, w jaki sposób mądrze i efektywnie zwracać sobie uwagę, doceniać swoje wysiłki i rozmawiać w sytuacjach napięcia i negatywnych emocji – a są to sytuacje nieuniknione w każdej grupie.
  • Będziecie potrafili prosić siebie wzajemnie o wsparcie (oczywiście, także swojego przełożonego), ale również zyskacie wiedzę, jak odmówić, kiedy nie jesteście wstanie spełnić prośby współpracownika.
  • Liczymy na to, że zaczniecie ze sobą otwarcie rozmawiać i zanikną niepotrzebne spory, doszukiwanie się ukrytych intencji w postępowaniu koleżanki/kolegi czy ignorowanie problemów.
  • Nauczycie się reagować na krytykę i koncentrować na rozwiązaniach, a nie na emocjach.
  • Ponadto, zrozumiecie dynamikę i wpływ swojego zachowania, mimiki czy sposobu wypowiedzi na kształtowanie wzajemnych relacji. Świadomość mechanizmów komunikacyjnych to szansa na ich kontrolowanie i wykorzystywanie adekwatne do sytuacji.
  • A przede wszystkim, Wasze wypowiedzi pełne będą faktów, obrazowych argumentów i Waszych konkretnych oczekiwań.

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenia prowadzą jedynie psycholodzy biznesu i innych specjalizacji.

Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?

Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie przeznaczone jest dla maksymalnie 15 osób. Jeżeli jednak Twój Zespół liczy więcej członków, uprzejmie prosimy o kontakt na adres: biuro@abakano.pl. Znajdziemy efektywne rozwiązanie.

Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?

Szkolenia poprzedzone są pełnowymiarową i indywidualną diagnozą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich uczestników szkolenia. Nie koncentrujemy się jedynie na opiniach przełożonego lub organizatora szkolenia. Weryfikujemy spostrzeżenia, oceny i uwagi każdego Pracownika. To sprawia, że szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom problemowym i wyzwaniom przed jakimi stoją członkowie Twojego Zespołu.

Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?

Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.

Ile kosztuje to szkolenie?

Jeżeli jesteś zainteresowany właśnie tym szkoleniem, to chętnie przedstawimy Ci całą ofertę wraz z dokładną ceną oraz pełnym programem szkolenia. Wyślij zapytanie na adres: biuro@abakano.pl.

Poznaj opinie naszych Klientów o tym właśnie szkoleniu: 

Było to najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem, pełen profesjonalizm, po prostu klasa.

Arkadiusz Kontecki
Manager ds. Kluczowych Klientów
Fortum Power and Heat Polska SA

Super szkolenie!! Niesamowite. Dziękuję bardzo.

Andrzej Tomasik
Manager ds. Doradztwa Energetycznego
Fortum Power and Heat Polska SA

Pani Oliwia pełna energii, wiedzy, autentyczności, trener z pasją, świeżością i ogromną energią przekazu, urok osobisty, elastyczność, bezpośredniość. Chciałabym jeszcze uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Panią Oliwię np. „Psychologia sprzedaży”. To był dobry czas, świetny materiał do rozwoju. Polecam tego TRENERA.

Mirosław Musiałek
Manager ds. Kluczowych Klientów
Fortum Power and Heat Polska SA

Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie, zarówno pod kątem merytorycznym jak i praktycznym. Ciekawie i obrazowo przekazana wiedza. Duży plus za książkę i follow up po szkoleniu, co dodatkowo motywuje do zastosowania prezentowanych metod. Świetna atmosfera! :-)

Edyta Kwiatkowska
Team Leader Działu Należności i Zobowiązań
Fortum Power and Heat Polska SA

Bardzo dobre szkolenie, dużo wniosło, bardziej poznałam siebie. Ciekawe, interesujące, polecam wszystkim.

Marta Borowiec
Koordynator Działu Należności
Fortum Power and Heat Polska SA

Szkolenie bardzo ciekawe, dużo przykładów i praktycznego zastosowania zdobywanej wiedzy, przykłady zarówno ze sfery zawodowej jak i prywatnej. Doskonale przekazane, że nawet z pozoru z bardzo trudnych sytuacji konfliktowych można znaleźć wyjście i zakomunikować własne zdanie nie krytykując drugiej strony, tylko konstruktywnie jej pokazując co nam przeszkadza.

Weronika Kaczmarek
Specjalista ds. Windykacji
Fortum Power and Heat Polska SA

Jest to jedna z nielicznych tak wysokich ocen ze szkolenia, którą miałem okazję przyznać. Udało Ci się zainspirować mnie do tego stopnia, że zamierzam do materiałów ze szkolenia wracać cyklicznie. Byłaś bardzo aktywnym trenerem, absorbującym uwagę uczestników.

Adam Kampa
Project Manager
Fortum Power and Heat Polska SA

Szkolenie to w mojej ocenie bardzo pomogło mojemu zespołowi wyrażać swoje oczekiwania, nauczy budować jeszcze głębsze relacje i pomoże w rozwiązywaniu ewentualnych konfliktów. Dzięki niemu poznaliśmy się jeszcze bliżej. Dziękuję :-)

Dorota Waligórska
Manager ds. Zakupów i Nieruchomości
Fortum Power and Heat Polska SA

Świetne szkolenie. Słuchałam z zapartym tchem. Nawet ćwiczenia, które na początku wydawały mi się trudne, okazywały się interesujące i pouczające.

Dorota Dzikowska
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Fortum Power and Heat Polska SA

Szkolenie oceniam bardzo wysoko. Merytoryczna zawartość i sposób prowadzenia – modelowy.

Mariusz Szostak
Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Fortum Power and Heat Polska SA

Jestem mile zaskoczona formą prowadzenia szkolenia w sposób zabawny, a przy tym niezwykle merytoryczny i profesjonalny. Szkolenie jak nigdy, mimo obszernego materiału który przerobiliśmy, minęło mi bardzo szybko i nie czuję się zmęczona.

Katarzyna Baranowska
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Fortum Power and Heat Polska SA

Po szkoleniu poczułem, że mogę bez problemu zdecydowanie poprawić jakość mojego życia w aspekcie kontaktu z innymi ludźmi, zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i w sferze prywatnej. Nie mogę się doczekać kolejnego szkolenia.

Sebastan Świrski
Lider Zespołu Customer Service
Simona Polska

Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie. Żywa narracja poparta przykładami i ćwiczeniami skłaniała do zaangażowania i nie powodowała znudzenia. Po szkoleniu mam potrzebę i chęć wykorzystania przekazanych informacji zarówno w pracy jak i sytuacjach prywatnych.

Tomasz Tatarowski
Product Manager
Simona Polska

Super szkolenie, z którego dużo wyniosłem i będę starał się stosować w pracy i życiu prywatnym.

Mateusz Borsz
Capgemini Polska

Przydatna i ciekawa wiedza w atrakcyjnej i przystępnej formie.

Maciej Brusilo
Capgemini Polska

Pełen profesjonalizm!!!

Marcin Mustwilo
Capgemini Polska

Świetne szkolenie – konkretne narzędzia przedstawione w interesujący sposób.

Wiktor Bukowski
Capgemini Polska

Rewelacyjne szkolenie. Czułam się bardzo komfortowo. Najwyższy profesjonalizm trenerski!!! Dziękuję.

Małgorzata Felczyńska
Capgemini Polska

Szkolenie poprowadzone bardzo interaktywnie. SUPER!!!

Paweł Nawrocki
Capgemini Polska

Szkolenie bardzo mi się podobało. Wiele z poznanych metod komunikacji będę mógł teraz wdrożyć w swoim życiu prywatnym i zawodowym.

Łukasz Machaj
Capgemini Polska

Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Poruszone tematy były tematami, o których chciałam się więcej dowiedzieć. Trenerka bardzo trafnie wyłapywała i poprawiała moje przyzwyczajenia, które stosowałem nieświadomie, a nie były poprawne.

Natalia Knych
Capgemini Polska

Bardzo podobały mi się przykłady podane na szkoleniu, które odnosiły się do rzeczywistych, życiowych sytuacji. Wiedza przekazana podczas szkolenia z pewnością przyda mi się w pracy i w życiu codziennym.

Joanna Skrzypczak
Capgemini Polska

Pytania odnośnie szkoleń oraz zapytania ofertowe

biuro@abakano.pl

Zapisz się do Newslettera