Szkolenie otwarte: Wystąpienia publiczne nakierowane na wywieranie wpływu i motywowanie do działania
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które w swojej pracy występują publicznie, a więc zabierają głos na forum spotkań organizacyjnych, prezentują raporty, swoje rozwiązania lub pomysły czy przekonują Klientów do produktów/usług.
Jako psycholodzy wiemy, że zastosowanie wiedzy z tego obszaru często stanowi rozwiązanie wielu trudności w relacjach z Klientami czy pracownikami. Innymi słowy, w relacjach ze wszystkimi ludźmi, których pragniemy przekonać do swojego rozwiązania, pomysłu czy produktu.
Umiejętność wypowiadania się w sposób konkretny i perswazyjny jest cennym zasobem. Warto wiedzieć, jak w ten sposób można wpływać na innych ludzi, a dzięki temu rozwijać swoją karierę zawodową.
Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu?
- Nauczysz się zarządzać uwagą odbiorców i poznasz proste a fascynujące reguły kształtowania ich postaw – to cenne umiejętności, które przydadzą się każdemu, ponieważ każdy chce wywierać wpływ na swoje otoczenie.
- Dowiesz się, jak prezentować i eksponować kluczowe informacje. To ważne, ponieważ wszyscy nie raz byliśmy odbiorcami wystąpienia, z którego niewiele zapamiętaliśmy, poza poczuciem zmarnowania czasu lub zlepkiem chaotycznych informacji.
- Zyskasz wiedzę na temat budowania relacji ze swoimi słuchaczami - to podstawa torowania właściwego przekazu.
- Wierzymy, że wypowiadanie się w sposób spójny, precyzyjny, ale także obrazowy stanie się Twoim nawykiem.
- Ponadto, nauczysz się postępowania w sytuacji, kiedy Twoi odbiorcy podzielą się na forum grupy swoimi obiekcjami czy wątpliwościami.
- Oczywiście, nie zapominamy także o kwestiach związanych z kreowaniem własnego wizerunku dopasowanego do specyfiki osób, które chcesz do czegoś przekonać.
Ile czasu trwa to szkolenie?
Szkolenie rozpisane jest na 14 pełnych godzin – 2 dni pracy z trenerem. Każdego dnia szkolenia na Sali szkoleniowej spędzisz 7 godzin.
Kto poprowadzi szkolenie?
To szkolenie poprowadzi psycholog biznesu.
Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?
Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.
Gdzie odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się na Stadionie Wrocław. Naszym Klientom zapewniamy darmowy parking.
Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?
Szkolenie poprzedzone jest pełnowymiarową i indywidualną diagnozą Twoich potrzeb i oczekiwań. Psycholog/trener będzie wiedział, jak poprowadzić szkolenie, byś nauczył oraz dowiedział się jak najwięcej, a jednocześnie rozwiązał swoje problemy.
Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?
Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.
Ile kosztuje szkolenie?
Cena szkolenia to 1890 zł netto + VAT / za osobę.
W cenie szkolenia zawarte jest:
- Przeprowadzenie indywidualnej diagnozy Twoich potrzeb i oczekiwań szkoleniowych oraz poziomu kompetencji.
- Przeprowadzenie 14 pełnych godzin szkolenia z psychologiem biznesu i innymi ekspertami.
- Pakiet materiałów szkoleniowych.
- Przerwa kawowa.
- Lunch.
- Indywidualna konsultacja z psychologiem biznesu po szkoleniu, będąca Twoim wsparciem we wdrożeniu pozyskanej wiedzy i umiejętności.
- Sala szkoleniowa oraz parking.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chciałbyś otrzymać szczegółowy program szkolenia – skontaktuj się z nami: biuro@abakano.pl.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
biuro@abakano.pl
Najbliższa data szkolenia:
10-11.12.2019
- Delegowanie zadań i ocena pracownicza
- Zarządzanie zespołem
- Asertywność menedżera
- Zarządzanie stresem w pracy menedżera
- Zarządzanie zespołem liderów
- Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Rozwijanie potencjału pracowników
- Budowanie wizerunku menedżera
- Zarządzanie motywacją pracowników
- Wystąpienia publiczne w pracy menedżera
- Trudne rozmowy z pracownikami – negocjacje i mediacje