Szkolenie: Psychologia sprzedaży i budowania relacji z Klientami
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest całym Zespołom – przełożonym i podwładnym. Jako psycholodzy wiemy, że pozytywna zmiana w każdej firmie możliwa jest dzięki budowaniu współpracy i zaufania opartego o transparentny dostęp do wiedzy i umiejętności. A wiedza i umiejętności z zakresu sprzedaży są bezcenne dla każdej firmy – w końcu to właśnie siły sprzedaży tworzą fundament zysku.
Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu?
- Zrozumiesz, w jaki sposób Twoi Klienci myślą i jak ten proces przetwarzania informacji kształtuje ich decyzje. Naprawdę warto mieć tego świadomość, bo to źródło efektywnej perswazji.
- Oczywiście, nauczysz się metod owej efektywnej perswazji, która prowadzi Klienta do celu w poczuciu komfortu i zaufania.
- Dowiesz się, co sprawia, że Twoi Klienci potrzebują wciąż czasu do namysłu, konsultacji z innymi czy zorientowania się w ofercie konkurencji – chociaż deklarują, że są przekonani do Twojego rozwiązania.
- Nauczysz się słuchać Klienta tak, by chciał Ci wiele powiedzieć, a jeszcze więcej wyjaśnić.
- Nauczysz się rozmawiać z Klientem tak, by chciał żebyś to właśnie Ty sfinalizował jego decyzję.
- Poznasz świat emocji Klienta oraz mechanizmów psychologicznych, którym podlega.
- Pamiętamy również o etapie tzw. zamknięcia sprzedaży - etapie, który budzi silne emocje wśród sprzedawców, a który nadejdzie jako zwykła konsekwencja Twojej relacji z Klientem.
- Wypracujesz wygodne dla Ciebie sposoby pracy z Klientem – dopasowane do Twojej branży i Twojej osobowości.
- Dowiesz się, jak postępować w sytuacji obiekcji Klienta i co robić, kiedy negatywne emocje biorą górę.
Kto poprowadzi szkolenie?
To szkolenie poprowadzi psycholog biznesu
Jakie materiały szkoleniowe otrzymasz?
Podczas szkoleń zapewniamy Uczestnikom znakomite materiały szkoleniowe – w tym książki lub audiobooki.
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Szkolenie przeznaczone jest dla maksymalnie 10 osób. Jeżeli jednak Twój Zespół lub grupa, dla której organizujesz szkolenie, liczy więcej członków, uprzejmie prosimy o kontakt na adres: biuro@abakano.pl. Znajdziemy efektywne rozwiązanie.
Jak wygląda diagnoza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?
Szkolenia poprzedzone są pełnowymiarową i indywidualną diagnozą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich uczestników szkolenia. Nie koncentrujemy się jedynie na opiniach przełożonego lub organizatora szkolenia. Weryfikujemy spostrzeżenia, oceny i uwagi każdego Pracownika. To sprawia, że szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom problemowym i wyzwaniom przed jakimi stoją członkowie Twojego Zespołu.
Jaką pomoc uzyskasz we wdrożeniu pozyskanej na szkoleniu wiedzy i umiejętności?
Każde szkolenie wyposażone jest w program wdrażania pozyskanej podczas szkolenia wiedzy oraz umiejętności. Kluczowe jest przełamanie dotychczasowych schematów funkcjonowania w pracy i wypróbowanie zdobytych kompetencji w codziennej praktyce zawodowej. Efektywnie pomagamy zrobić ten pierwszy i najtrudniejszy krok w kierunku pożądanej zmiany poprzez tzw. zadania domowe i indywidualne konsultacje z psychologiem biznesu.
Ile kosztuje to szkolenie?
Jeżeli jesteś zainteresowany właśnie tym szkoleniem, to chętnie przedstawimy Ci całą ofertę wraz z dokładną ceną oraz pełnym programem szkolenia.
Wyślij zapytanie na adres: biuro@abakano.pl.
Poznaj opinie naszych Klientów o tym właśnie szkoleniu:
W mojej ocenie, genialnie prowadzone szkolenie przez Panią Oliwię – można Panią jeść garściami. Jestem zachwycona profesjonalizmem i zaangażowaniem Pani :-) Aby więcej!
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane, dokładnie pod naszą branżę. Wypełniany wcześniej przez nas kwestionariusz badawczy pozwolił Pani Oliwii odpowiedzieć na wszystkie pytania i poruszyć wszystkie problemy podając przykłady dopasowane do naszego zawodu.
Zdecydowanie szkolenie było jednym z ciekawszych w jakich uczestniczyłam. Pani Oliwia jest bardzo charyzmatyczna oraz profesjonalna.
Pani Oliwia zaczarowała mnie swoją wiedzą, podejściem do szkolenia, zaangażowaniem. Dostałam energię do sprzedaży i wdrożenia wiedzy uzyskanej podczas szkolenia. Pełen profesjonalizm widoczny był także w atmosferze jaka była na szkoleniu. Serdecznie dziękuję.
Poruszane tematy bardzo trafiły do moje wyobraźni!
Pani Oliwio, bardzo dziękuję za wyjaśnienia i pomoc w rozwiązaniu trudnych sytuacji w kontaktach z klientami. Wierzę, że czas, który poświęciliśmy na szkolenie oraz materiały pomogą nam w pracy sprzedawcy i doradcy klienta.
Konkretne przykłady, ciekawe materiały, uzyskanie odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania, praktyczna wiedza do wykorzystania w pracy.
Bardzo ciekawe szkolenie, bogate w wiedzę, podparte przykładami. Produktywnie spędzony czas. Dziękuję :-)
Szkolenie jak i trener to ekstraklasa. Najwyższy poziom wiedzy i przekazu. Dla mnie czysta przyjemność. Pełen profesjonalizm.
Kolejne świetne spotkanie otwierające i rozszerzające perspektywę spojrzenia na sprzedaż, klienta, narzędzia. Osoba trenera energiczna, ze świeżością i świetnym kontaktem z grupą. Nigdy z osobą tego trenera nie można się nudzić, świetna wiedza, obserwator. Polecam.
Jak zwykle było super!
Merytorycznie, jakościowo bardzo dobrze przygotowane materiały podparte ciekawymi przykładami. Dobra atmosfera z uśmiechniętym trenerem :-)
Szkolenie interesujące, wnioski ze szkolenia znajdą zastosowanie w mojej codziennej pracy.
Moja opinia jest bardzo pozytywna.
biuro@abakano.pl
- Skuteczna i pozytywna komunikacja w zespole
- Automotywacja i motywowanie do pracy
- Szybkie i efektywne spotkania zespołu
- Bądź zdrowy i zadowolony w pracy
- Wystąpienia publiczne nakierowane na wywieranie wpływu i motywowanie do działania
- Negocjacje i mediacje w pracy
- Inspirująca i efektywna rozmowa szefa i pracownika
- Odporność psychiczna pracowników sprzedaży
- Team Building – warsztat o zaufaniu, codziennej współpracy i nieuniknionych sporach